موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
-
پرسشهای متداول
-
ورود و ثبتنام
-
روند ثبت سفارش
-
پیگیری ارسال سفارش
-
بازگرداندن کالا
-
کد تخفیف و کارت هدیه
-
آخرین تغییرات
-
خدمات بازاریابی
-
تعهد به شفافیت
-
ارسال توسط فروشنده
-
سایر موارد
-
سوپرمارکت
-
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
بله، نیکان مارکت تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط با بازپرداخت 6 ، 9 و 12 ماهه از سایت نیکان مارکت خرید کنید.
-
چطور میتوانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟
شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.
-
چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه "فراموشی رمز عبور" کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
-
چطور میتوانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم ؟
ورود به پروفایل ویرایش اطلاعات شخصی ایجاد اطلاعات حقوقی
-
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
مالک آن مشتری جدید نیکان مارکت باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
-
چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
یکی از راههایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حسابهای کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری میکند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.
-
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
-
همه کالاها را در یک سبد ثبت کردم چرا باید دو هزینه ارسال پرداخت کنم ؟
در نیکان مارکت چند روش ارسال وجود دارد ،
-
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
-
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش زمان ارسال را ویرایش کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.